Friday, February 5, 2016

Tata

Tată

Sub coroana ta am învățat să cresc
S’arunc cu piatra’n râu și’n pomi să’mi fac castel.
Să știu să am respect și să țin fruntea sus, să știu că’s pui de zmeu iar tu ești tatăl meu.

Tată,

Cu bițigla m’ai învățat să merg
Să pescuiesc, s’ascult povești,
Să sar din dolmã’n Criș,de pe iliș,
Pe țârfa plajei să mă’ntind,
picurând noi doi, castele de nisip.

Tată

Cu tine’am mers desculț la pescuit,
Și pesti, o sută am tot prins,
Plătici și roșioare, cărășei
Că Balta Popii era doldora de ei!

Tată,

Cărți, cu tine am jucat, pe când la geam călătoream, în trenul cald de astă vară,
Ce’n țara de povești fugea
Cu’n cavaler și’un scutier sadea.

Tata,

Tu ești eroul meu din turn
Mereu tu ai fost cel mai bun,
Cu lama ta mă bărbieream pe’ascuns
Să cresc, să’mi las barba’ndeajuns.

No comments: