Thursday, May 21, 2009

Nuri

Privesc limbi gustandu'se la soare, guri imbratisate in stransori perfecte, maini ce ating cu patos dorinte presarate si'n toate sunt un pic din eu, dar... sunt si limbi ce'si trec o viata cat toate secundele aceleasi ore intr'o singura gura cugetand la fiecare reflexie, cuta si nuanta a Preainaltului Cer Palatin, Loja Maretului Neinfricat Omulet, si alte gustacee. Sunt buze din care fara voie iti vine sa te infrupti efectiv si sunt nuri cu aceiasi pasenta. Alaturi simt uneori o nevoie incredibila de nuri. Indescriptibil. Imprescriptibil. Incurabil. Tamaduitor.
Imi vine sa ma agat de ei si sa atarn la soare, sa'mi hranesc papilele zimbrite si sa ma las plimbat de fiecare nur venit din Cerul Palatin. Ma las atins de lume si ea ma inconjoara, sa ii degust esenta muritoare, ma las plimbat de soaptele din palma, ma scurg in exterior in vasul ce primeste...
De unde esti si unde mergi? Si cand treci ma iei in drumul tau si poate asa descopar drumul meu ?
Se poate sa ne trecem viata impreuna in deplina armonie cu noi insine? Sa stim cand unuia ii vine greu si sa'l imbratisam pana trecem, fiecare pe rand sau deodata. Mi'ar place sa'mi gasesc o baza, alpina sau cocheta, sa inot in parcul fericirii mele, sa ma transcolorez in curcubeu, sa simt trairea mea.Te doresc sa te simt, sa te traiesc, sa stiu alege, spre binele suprem.
Trimis prin eter de pe a mea MuraNeagra

6 comments:

Cristian Lisandru said...

"Se poate sa ne trecem viata impreuna in deplina armonie cu noi insine? Sa stim cand unuia ii vine greu si sa'l imbratisam pana trecem, fiecare pe rand sau deodata. Mi'ar place sa'mi gasesc o baza, alpina sau cocheta, sa inot in parcul fericirii mele"...- foarte frumos scris...

Unknown said...

multumesc, si iti dai seama atunci de amploarea frumusetii si bucuriei trairii evenimentului.

Anonymous said...

Interesant. Imi place cum te joci cu ideile si cuvintele, iar aceasta joaca sublima e demna de o adanca plecaciune.

Cu plecaciunea de rigoare, al tau prieten, Cosmin.

Unknown said...

gandurile'ti sunt binevenite si intampinate de o serie de ganduri de vaza.

Se salut si de dincoace, dragul meu prieten.

irina said...

Intens - foarte intens! Ca si viata insasi de altfel. Traita si simtita. Gustata si impartasita.

Unknown said...

Sang real al inaltilor creatori, simt o mare bucurie la aprecierea trairilor trezite in tine.
Te mai astept cu mare drag