Tuesday, January 12, 2010

Nastem vise

bine ai venit cu mine, tu fiinta nestemata
printre drumurile catre ape... admiram valuri in zare.

am iesit noi doi in lume fara de inchinaciune
si calcam spre visul nostru cel avem de nu-stiu-unde
caci cu tine imi pare viata o poveste reusita
esti femeia ce-am desprins-o dintre visele nebune.

cu tine am creat o plaja sa ne punem casa bine
sa ne linistim in voie, strans imbratisati si tantrici
sa ne fugarim pe plaja si sa inotam besmetici
goi prin valurile calde sub un san de luna plina.

pe nisip ne-ntindem trupul si le mangaiem in voie
cu suflarea intre-taiata si cu inima batanda
caci din ochi iti sorb trairea ce o ai cand esti cu mine
pune-mi mana ta in palma, traiesc la nesfarsit iubirea.

cand te vad privind la mine, jucausa, zambitoare
imi topesti inima toata... haide sa cream o lume,
ce o crestem cum stim mai bine si sa-i daruim un nume
sa ne bucuram in voie de visul ce l-am pus in lume.

No comments: