Saturday, January 30, 2010

sacra deus laudamus

Mi-e o poftă a-ți degusta papile îndrăznețe, să le alint prin mângâieri latine și să-ți colind prin cavități orgasme, senzații rupte din tenebrul soare, să te cuprind în brațele-mi flămânde de frământări benigne și să te strâng la piept când te sărut pe limbă ș-apoi încet mă las spre gâtul de dorințe, din care-ți mușc pe plac râvnirea ce-i în mine, căci te doresc flămând și mă perind într-una pe-ntreaga ta ființă, ce o dezmierd din gură, iar palmele cuprinse parcă de frenezie te caută-ncontinuu peste a tale-ți mândre ce le astâmpăr tandru cu degete încinse pe care le-ntărâți prin finele atingeri ce ne-nfioară nouă întregul patrimoniu când te descânt în talpă și vintrea-ți fermecată de simt acel cutremur ce ne promite-o lume ce o pătrund cu tine apoi până la genune din care sorb cu sete o sfântă liturghie când îngerii aclamă ce am depus în tine.

1 comment:

Cristian Lisandru said...

O postare cu mult, multă foame de iubire...